Wednesday, January 2, 2013

Bermulanya 2013

Sekejap jer dah habis tahun 2012..bermulanya tahun baru 2013 maka bermula juga la misi untuk tahun ini..
semoga tahun baru ini lebih bermakna dari tahun lepas..

azam tahun baru?? memang aku x meletakkan ape-ape azam cuma cuma berdoa kehidupan lebih baik dari yang sebelum nie..status diri pun akan berubah tahun nie...beberapa bulan saje lagi akan hidup berdua..
Aku akan cuba update progress yang sedang dibuat ok..

progress projek kahwin :

nikah ceremony :
  • dokumen pernikahan dalam proses,
  • baju cinta hati sudah tempah,baju aku belum lagi,
  • handbouqet sudah 80%...
  • veil x wat lagi

sanding ceremony :
  • mak andam da booked (pelamin n baju sanding)
  • paper bag sudah beli barang tinggal de rajin je nak siapkan
  • khemah dah tempah
  • makanan tetamu by my mom
  • guestbook in progress
  • kad kahwin x tempah lagi
  • bilik pengantin 70% da siap
  • hantaran barang dah beli masih mencari idea (dua-dua aku yg deko hehehe)

bertandang :
  • pelamin dah booked
  • baju aku masih cari, tapi baju cinta hati pakai uniform dia
  • paper bag sudah 60% siap (aku jugak yang wat pengantin bajet kan)
  • yang lain aku xtau sebab family dia yang uruskan
itu je kot yang aku ingat setakat nie la hehehe
nanti aku update projek diy ye...
semakin hampir semakin nebes den...

No comments:

Post a Comment