Friday, January 18, 2013

kebosanan

sekarang selalu rase jiwa kosong jer...incik tunang pun macam dah mula menjauhkan diri
banyak perubahan yang aku boleh nampak sekarang

  1. dah x macam dulu..kalau dulu asal balik keje je mesti mesej bertalu-talu masuk tapi sekarang kurang
  2. kalau dulu sebelum tido mesti wish gudnite sume kalau x kompem dia marah tapi sekarang x wish pon xpe da xde hal da pada dia...
  3. asik la mesej xde mood yang bermaksud jangan ganggu dia jangan mesej dia..sedih sangat..tak tahu mana salah dan silapnye..
  4. lagi satu bila bersikap jujur dengan dia mesti dia macam anggap kita menipu dia padahal aku cerita kisah yang betul kat dia..kadan-kadang rasa lebih baik aku menipu atau tak cerita langsung kat dia..
  • macam semalam aku tengah mesej dengan dia sekali member kitaorang kol (lelaki) so terhenti la sekejap kan mesej tue..bukan lama pon tapi bila aku cerita kat dia member kol dan bagitahu sebab ape yang dia kol terus dia kata xde mood walhal bukan cerita ape pon just bagitau ayah dia meninggal dunia minggu lepas...tak ke pelik kat citu dia tetiba jadi camtu...
 5. sekarang mesej pon hanya la pagi sebelum pi keje,dah sampai opis,time nak balik umah,dah sampai umah dengan nak tido jer...betul2 membosankan..tak macam dulu dah...

kadang-kadangkan terasa hati tau benda-benda macam ni...macam tak sangka plak dia boleh jadi camtu..
lagi 3 bulan lebih jer lagi nak kawin nie..hope sume ok la...

untuk buat aku x selalu terpikir masalah nie aku sibukkan diri dengan persiapan nak kawin...
now pi keje pon xde semangat je rasa..
dah la aku xde geng bujang kat cini...nie cuti hujung minggu dok umah je...hidup rasa tak ceria macam dulu..sangat membosankan...

No comments:

Post a Comment