Thursday, March 7, 2013

wedding prep # doorgift

tinggal lagi sebulan setengah je sebelum berlangsung hari bahagia aku...
banyak sudah persiapan yang aku dah buat...kita review satu persatu ok

dah lama buat paperbeg nie tapi baru nie aku de masa nak publish...
paperbeg wat sendiri je biasa la pengantin bajet memang nak murah je hehehe
dua-dua belah rumah aku buat...untuk rumah aku 1000 keping rumah incik tunang 800 keping
dari bulan 10 lg aku dah start buat....dengan designnya memang pening..nak buat yang puaskan hati sendiri memang lambat..hehehe


 nie design pilihan hati...yang warna hijau nie untuk rumah cinta hati...rumah aku warna pink...haruslah ikut tema kan...senang jer wat dlm word pastu copy paste bagi penuh satu mukasurat terus print...pehtu potostat banyak mane yang kita nak...tapi tang nak gunting tue yang ase seksa sebab banyak kan...belah aku ok lagi sebab mak n adik yang tolong...mekasih sangat2 memahami pengantin bajet ni hehehe




 yang nie plak tampal atas doily paper..bagi nampak cantik...mula-mula memang letih tapi semangat nak kawin punya pasal harus teruskan..alhamdulillah siap jugak...



nie la paper bag yang dah siap...mula-mula nak letak reben tapi sebab x larat n banyak sangat kita tampal dengan doily paper je tu pon dah cantik...

walaupon x seberape tapi puashati sebab buat atas usaha sendiri...
total habis x sampai pon 100..kalau beli yang dah siap lagi mahal...

mood = pengantin bajet

No comments:

Post a Comment